Uvod v angleško bralno značko

V sodelovanju z učiteljicami angleščine smo letos angleško bralno značko prvič otvorili kar v šolski knjižnici.

Bralni seznam se nahaja na polici ob knjigah, učenci pa, odvisno od razreda, berejo dve, tri ali štiri dela. Knjižice niso obsežne, zapisana beseda kratka, otroci se lahko hitro prebijejo čeznje. Učiteljice so pri izboru literature pazile, da učencem med branjem ne bo dolgčas.

Na uvodnem srečanju so se v našem prostranem 3. nadstropju šole z nami od začetka oktobra do začetka novembra srečali učenci od 2. do 7. razreda. Z vsemi smo skupaj predelali po eno delo z njihovega bralnega seznama.

Z drugim razredom smo prebrali zgodbico Let’s Paint! Nato pa so zbrani po nareku in z usmeritvami narisali točno tisto, kar je v knjižici naslikal junak Timmy.

Tretješolci so imeli nekoliko zahtevnejšo nalogo. Po prebrani zgodbi The Magic Porridge Pot, v slovenščini jo poznamo kot Lonček kuhaj, je vsak prejel list z zapisanim odlomkom v tujem in slovenskem jeziku. Zapisano je moral ilustrirati. Iz zbranih del oddelka so učenci z njihovo učiteljico ilustracije pozneje vezali v lastno knjižico.

Učenci 4. razreda so imeli, potem ko smo prebrali zgodbo Clunk in Space, obsežno nalogo, ki jim je ni uspelo dokončati med uro, zato je ostala še za domače delo. V predlogo so v prazne okvirčke, upoštevajoč spodaj zapisan tekst, narisali svojo ilustracijo. V prazen prostor pod ilustracijo zapisali ustrezno angleško poved, vse ostale že obstoječe črtne risbe pobarvali.

Petošolci so slišali Rdečo kapico (Little Red Riding Hood) v angleščini. Prejeli so delovni list, na katerem so vpisali manjkajoče angleške oziroma slovenske izraze ter pobarvali risbice.

Šestošolci so v zgodbi Roalda Dahla The Magic Finger poslušali, kako je deklica z magičnim prstom ponagajala nekaterim osebam. Po prebranem delu so pari prejeli prazna lista, nanju oblikovali ilustracijo ter angleško poved ali dve. Končni izdeleki vseh oddelkov šestošolcev so bile štiri zabavne knjižice.

Vse 4 izdelane knjižice.

Najzahtevnejša naloga je kot najstarejšim pripadla sedmošolcem. Samostojno so morali predelati in na plakatu predstaviti življenjsko zgodbo slavnega boksarja Muhammada Alija. V trojicah ali parih so prebrali po dve strani knjige. Strnjeno angleško obnovo so napisali na lističe, te pa umestili na skupinski plakat ter dodali slikovno gradivo.

Eden od izdelkov 7. razreda.

Dalje z angleško bralno značko nadaljujejo samostojno ali z učiteljicami na urah angleščine. Upamo na zavzeto ter uspešno branje.